بهار 91

بهار 91

امسال بهار یکی از زیباترین مناظر خود را به نمایش گذاشت علی صبوری یک از بهترین و نزدیکترین دوستان دوران دانشگاه من به همراه همسرش به مراغه آمدند و این سعادت بزرگی برای بنده و خانواده ام بود که آغازین روزهای نوروز 91 را میزبان بهترین دوست دوران دانشگاهم باشم . علی ، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت است خانمش و خودش هر دو کارمند هستند و خدا لطف بزرگی به علی کرده که خانمش یک بانوی با کمالات است و ادب و معرفت کم نظیری دارد .

با علی در کنار سد علویان مراغه نشسته بودیم که یکی از دوستان دوران دانشگاه زنگ زد کسی که بسیار با مرام بود و من خیلی دوستش داشتم ، محمد عاشق ، پسر بامرام و صاف و صادق نیشابوری که تماس او واقعا خوشحالم کرد کمی با هم گپ زدیم ، از بچه های دوران دانشگاه از غلامرضا زائری اطلاع داشت که شماره غلامرضا را از عاشق گرفتیم و با علی به غلامرضا زنگ زدیم ویک گپی هم با او زدیم غلامرضا هم ارشد گرفته و تدریس می کند .

از طریق غلامرضا از اوضاع چند تن از دوستان هم مطلع شدیم و اطلاعات او بسیار سر افرازمان کرد اینکه صالح امین پور رئیس دانشگاه پیام نور سقز شده واقعا خوشحالمان کرد . با ایرج اسدی ، نماینده و پیشکسوت کلاس هم تماس گرفتیم ایرج ارشدش را در ارومیه تمام کرده و در همانجا هم تدریس می کند . پیشرفت های دوستان چشمگیر است و افتخار آمیز و غرور انگیز . به همین خاطر هم داشتن یک وبلاگ قوی که مطالب این زنان و مردان بزرگ را در خود جای دهد بسیار ضروری است لذا از همه دوستان خواهشمندم با ارائه نظرات و مطالبشان در وبلاگ فارغ التحصیلان رشته تاریخ ورودی 76 دانشگاه تبریز کاری ماندگار و مفید از خود بر جای گذارند .

ضمنا از حضور و نظرات دوستانی که در طول یکی دو ماه ایجاد وبلاگ در جهت تقویت آن کوشیدند صمیمانه تشکر می نمایم  بخصوص از تلاشهای دوستان عزیز عرفانی ، پیروتی ، اسدی ، صبوری و همه کسانی که نظر فرستادند و لی به دلایلی خودشان را معرفی نکردند قدردانی می گردد .

 

موسوی


 



نظرات شما عزیزان:

صبوری
ساعت20:33---20 فروردين 1391
سلام، دوست عزیزفامیلی اقای عاشق به احسانی نیا تغییر یافته بی زحمت اصلاحش کنید .


علی صبوری
ساعت21:01---16 فروردين 1391
باسلا م دوست عزیزم شما همیشه به بنده لطف داشتید این همه از بزرگی وکمالات شما وهمسر محترمتان است ،

این سعادت بزرگی برای من وهمسرم بود که در اغاز سال 91 با خانواده بسیار محترمتان اشنا ودیداری تازه کردیم محسن کوچولورا از طرف من ببوس بهش بگو قوتبال دستی خوب تمرین کند تا سال دیگه به پرهام من نبازد .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 8 فروردين 1391برچسب:, ] [ 11:2 ] [ فارغ التحصیلان ]
[ ]